  • Data: 2019-03-26 17:54:04
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-25 o 22:24, Animka pisze:

    > Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem
    > i po prostu nie tolerują kobiet na grupach. Nie rozpaczam z powodu
    > docinków czy chęci upokorzenia mnie, bo po prostu ignoruję prostactwo,

    Ciach. Animko muszę Cię zmartwić. Krytyka tego co piszesz nie wynika z
    Twojej płci (bo nikt nie ma 100% pewności czy Ty nie facet), upodobań
    seksualnych czy narodowości.
    Ona wynika z braku wiedzy czy mówiąc głupoty którą wylewasz na grupach
    starając się wypowiadać na różne tematy.

    A teraz ja się przyznam do błędu że nie zauważyłem gdzie napisałem a
    niektóre tematy mnie wku... Tak popełniam błędy bo człowiekiem jestem w
    przeciwieństwie typków typu Pajdak i jego klonów.

    Animki też mogą popełniać błędy ale nie po 100 zwróceniu uwagi ;-)