  • Data: 2019-03-29 17:43:58
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
    > zajmuje się profesjonalnie.

    Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły bazujący tylko na
    20 latach doświadczenia zajmuję się składem tekstu okazjonalnie a
    głównie przegotowaniem montażami czy poprawianiem plików.
    Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii i wymądrzasz się uparcie
    podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów
    Po prostu nie nadążam...
    Weź żesz wyłuszcz (dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię
    wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego
    rodzajów czy banalnych formatów papieru i ich efektynego wykorzystania
    na konkretnej maszynie i matrycy CTP.
    Chętny?