  • Data: 2019-03-29 16:57:04
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5c9a592f$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Ciach. Animko muszę Cię zmartwić. Krytyka tego co piszesz nie wynika z Twojej płci
    (bo nikt nie ma 100% pewności czy Ty nie
    > facet), upodobań seksualnych czy narodowości.
    > Ona wynika z braku wiedzy czy mówiąc głupoty którą wylewasz na grupach starając się
    wypowiadać na różne tematy.

    Nie bronię Aniki, bo aż tak mocny nie jestem, ale IMO
    Ty też nie grzeszysz nadmiarem mądrości czy wiedzy, co
    kilkakrotnie wykazałem -- choćby brakiem Twej wiedzy
    o ligaturze.

    Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
    zajmuje się profesjonalnie.

    -=-

    Nie nazwałem Cię 'osobnikiem_z' ze złośliwości, ale dlatego,
    że IMO umieszczenie tylko tej jednej literki 'z' sprawiałoby
    drobne problemy w trakcie czytania.

    --