  • 1. Data: 2002-01-02 16:28:50
    Temat: kto rzadzi w banku????
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    A dokładniej w oddziale PKO BP (prezes/kierownik/dyrektor)?

    Musze napisac do takowej osoby o anulowanie planu spłaty kredytu
    studenckiego - w kopercie datowanej na 07.12.2001 przysłali pismo
    sporzadzone 11.11.2001 że mam zacząć spłacać kredyt!!! zgodnie z umowa mam
    ponoć rok karencji, a tu takie kwiatki (skonczylem ponoc w czerwcu :-))).
    Pani niedysponentka powiedziała, że co chyba dlatego, że nie przyniosłem
    zaświadczenia o zakończeniu nauki (nie było takiego wymogu w umowie - za to
    o zaświadczeniach o kontynuacji w 3 miejscach) i że to faktycznie feler
    starych umów, i ze nowe tego juz nie maja (skad ja mam wiedzieć jakie oni
    teraz umowy ludziom podsuwaja) i że to sie załatwia na drodze pisma o
    anulowanie :-))

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 2. Data: 2002-01-02 17:19:33
    Temat: Re: kto rzadzi w banku????
    Od: "Marek Woźnica" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
    > ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    > Koniom i zakochanym inaczej pachnie siano.

    W Oddziale rządzi Dyrektor.

    Marek.

  • 3. Data: 2002-01-02 17:27:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości
    > A dokładniej w oddziale PKO BP
    (prezes/kierownik/dyrektor)?

    Dyrektor oddziału

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-02 18:17:28
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witaj

> [...]
    > ponoć rok karencji, a tu takie kwiatki (skonczylem ponoc w czerwcu :-))).
    bylo juz o tym kilka razy ale...
    1. do karencji masz prawo gdy wypelnisz wszystkie obowiazki wynikajace z
    rozporzadzenia ministra eduk. narod. o pozyczkach i kredytach studenckich.

    > Pani niedysponentka powiedziała, że co chyba dlatego, że nie przyniosłem
    > zaświadczenia o zakończeniu nauki (nie było takiego wymogu w umowie - za
    > o zaświadczeniach o kontynuacji w 3 miejscach) (...)
    2. a udokumentowales czy kontynuujesz studia? To ze planowales je skonczyc w
    terminie, jeszcze nie oznacza ze obroniles w terminie dyplom - a tylko on
    (dyplom) - w mysl ustawy o szkolnictwie wyższym - jest dokumentem
    potwierdzajacym ukonczenie nauki.
    2a. w umowie nie ma o tym wprost - gdybys jednak siegnal do rozporzadzenia
    MEN...

    > i że to faktycznie feler
    > starych umów, i ze nowe tego juz nie maja (skad ja mam wiedzieć jakie oni
    > teraz umowy ludziom podsuwaja)
    badz powazny - nikt nikomu zadnych umow nie podsuwa. A to ze ludziskom
    zwykle nie chce sie czytac co podpisuja... :(

    >i że to sie załatwia na drodze pisma o
    > anulowanie :-))
    o wstrzymanie - pod warunkiem ze dostarczysz dyplom ;)

    --
    pozdrawiam
    Konrad

  • 5. Data: 2002-01-02 20:50:16
    Od: "Cytrynek" <c...@t...pl>

    w kolejnym polskim banku trzeba opłacić wszystkie ołaty i prowizje...

    --
    _Cytrynek_
    | inter arma, silent reges |

  • 6. Data: 2002-01-02 20:50:46
    Od: "Cytrynek" <c...@t...pl>

    sorki, nie ten wątek

    --
    _Cytrynek_
    | inter arma, silent reges |

  • 7. Data: 2002-01-03 09:01:21
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > badz powazny - nikt nikomu zadnych umow nie podsuwa. A to ze ludziskom
    > zwykle nie chce sie czytac co podpisuja... :(

    A jak czytają to bez prawnika ;-) ! A później sie czepiają ;-) !

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2002-01-03 09:33:18
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozporzadzenia ministra eduk. narod. o pozyczkach i kredytach studenckich.

    IMHO - wypełniłem wszystko co miałem w umowie

> [...]
    > terminie, jeszcze nie oznacza ze obroniles w terminie dyplom - a tylko on
    > (dyplom) - w mysl ustawy o szkolnictwie wyższym - jest dokumentem

    hmm - bede sie czepiał, ale w umowie w kilku miejscach miałem zapisane, że
    musze dokumentowac kontynuacje i ani słowa o ukończeniu (cytuję za
    niedysponetką: a panie, bo te pierwsze umowy to one tak miały, ze tam nie
    było, niech pan napisze to anulujemy...)

    > 2a. w umowie nie ma o tym wprost - gdybys jednak siegnal do rozporzadzenia
    > MEN...

    fakt, przed obrona poninienem był jeszcze przeczytać rozporzadzenie....

    > badz powazny - nikt nikomu zadnych umow nie podsuwa. A to ze ludziskom
    > zwykle nie chce sie czytac co podpisuja... :(

    przeczytalem, i pozniej w czerwcu, jak sie rozliczalem z dziwkanatem, i
    pozniej zaraz po obronie i jeszcze raz w polowie grudnia. I co wiecej -
    naleze do tych 20% spoleczenstwa, ktore przynajmniej proboje zrozumiec to co
    czyta, a jak nie rozumie, to nie wstydzi sie zapytac... (btw - o
    zaswiadczeniu o ukonczeniu nie doczytalem, bo tam nie bylo....)

    > o wstrzymanie - pod warunkiem ze dostarczysz dyplom ;)

    heh - dyplom to moze za jakies 2 miechy dostane - na razie zaswiadczenie z
    dziwkanatu musi wystarczyc

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Kochać i być kochanym to tak, jakby z obu stron grzało nas słońce.
    Dr Davis Viscott