  • Data: 2002-01-02 14:54:44
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > To ze _jest_ lacznosc GSM to to jeszcze nie znaczy ze z niej
    > korzystaja. Ja naprawde placilem karta na zelazku (powyzej 5k drachm).

    A nie, to ja wiem. Ale mogliby. Gdzie indziej musieliby chyba Iridium
    podpiac do baterii slonecznych (Konkurencja tam tez nie dziala).

    Swoja droga, mam taki papierek 5k drachm. Nikt tego u nas nie chce
    od jakiegos czasu, da sie to gdzies wymienic?
    (oprocz tego mam pare starych frankow francuskich i jakies Ł200 GB,
    ktore wyszly z obiegu chyba w maju - to tez sie gdzies da? Moze np. na
    London Heathrow albo Gatwick?)

    > A apropos lacznosci GSM - w Otwocku mi moja era nie chciala sie
    > podlaczyc do pola ;-(

    Czyzby o godzinie 0?
    --
    Krzysztof Halasa