    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA: Reklamować czy odchodzić? Reklamować!
    Date: Wed, 15 Oct 2003 22:46:26 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    news:6g7rovc724khfr5rsjhittoaee95vga98e@4ax.com...

    > I tu jest racja taka, że jeden pracownik może psuć całokształt. Nie
    > należy jednak rezygnować z banku, jak to czynią niektórzy, ale napisać
    > stosowną reklamację. Oni nie wiedzą czemu klient odchodzi. A jeśli
    > dostaną więcej takich reklamacji, jak moja, może coniektórzy
    > pracownicy zmienią postępowanie, a coniektórzy pracę.

    Widzisz. A jak ja postawiłem na swoim na poczcie z trąbką, co opisałem
    prawie dwa lata temu na pbb - to przypomnij sobie swoją reakcję...

    Nie musisz odpowiadać, nie chce mi się dyskutować na ten temat. Tylko
    przypominam, że mnie oberwało się od Ciebie za to soczyście...

    To tak tytułem wieczornych przemyśleń.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara