    From: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pazerne BSK ...
    Date: Wed, 2 Jan 2002 18:35:36 +0100

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@k...KILLSPAM.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C331149.6010905@kamsoft.KILLSPAM.com.pl...
    > Normą w BSK jest nieinformowanie NIGDZIE (poza tablicą w oddziale) o
    zmianie
    > TOiP. Pomijam fakt, że przynajmniej na stronach użytkowników
    BSK-Online powinna
    > pojawić się jakaś wzmianka o zmianie, ale to, co ostatnio robią to już
    > przegięcie. Opłata za debet do tej pory 1% (min. 10 zł) rocznie
    wzrosła
    > 5-krotnie !!! Teraz jest 50 zł niezależnie od kwoty, również przy
    podwyższeniu
    > limitu ! Nie dość, że zdzierają drakońskie odsteki za debet to jeszcze
    dowalą
    > roczną opłatę taką jak za kartę VC.

    Akurat toczy się wątek o powiadamianiu o zmianie TOiP, poczytaj go,
    to nie takie proste wszystko ("tabela opłat i prowizji - powiadomienie o
    nowej").
    Pisałem o tej minimalnej prowizji do centrali ING. Dostałem
    odpowiedź od Dyrektora Banku Bogdana Mierzwińskiego. Odpowiadając na
    moje zastrzeżenia Pan Dyrektor... zaproponował mi zmianę pakietu Plus na
    Konto z Lwem Komfort. Pewnie dlatego, że w Koncie z Lwem Komfort
    prowizja za przyznanie/odnowienie/zmianę wysokości limitu zadłużenia - w
    odróżnienia od Pakietu Plus - wynosi... 50 zł. Oprócz oczywiście wyższej
    prowizji za prowadzenie.

    > Czy jest w Polsce bank, który przebija BSK w opłatach za limit
    zadłużenia ???

    Chyba nie, ale na przykład - o ile wiem już od kwietnia właśnie
    minionego roku - Pekao SA stara się dogonić ING w skomplikowaniu
    procedury przyznawania/zmiany wysokości pożyczki w Eurokoncie. I - jak
    świadczą niedawne wypowiedzi na grupie - nieźle im to idzie.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p