    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    Date: Sat, 02 Oct 2021 18:03:58 +0200

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Sprawa jasna wg tego, jak to zrobił mBąk.
    > Konto jest rodzica, koniec i kropka (choć żeby je otworzyć, musisz udowodnić
    posiadanie dziecka - ale że można legitymacją szkolną, to zakrawa to na lekką kpinę).

    Tak, już doczytałem.

    [...]
    > Taa, o tym zwykłym zarządzie gdzieś mi się o oczy obiło, może w santanderze (ale
    tam nie dają klajniakom kart, więc ich olałem).
    > Do ustalenia - mówimy o dziecku poniżej 13 lat czy 13-17 ("To przecież dziecko..."
    "Dziecko?! Z takim biustem?!")?
    Dziecko. <<13 lat.

    > Inna sprawa - wiem, że pytam o skarbonkę, ale czy oni nie mają komputerów, żeby
    zliczyć, czy w danym miesiącu nie przekroczyło się już "zwykłego zarządu"?
    > To przecież jest dokładnie określone w stosunku bodajże do średniej płacy, a nie
    inne dla każdego (np. wg stopnia bogactwa).

    Nie wiem. Na pewno robiłem przelewy większe. Mam wrażenie, ze to
    tzw. dupokrytka dla banku.

    [...]
    > Tylko nie ma tam nic, co by mi wyjaśniło możliwość wydania dziecku karty.
    Tak,, to jest ciekawe.

    > W inteligo dają karty dla dzieci poniżej 13 lat?
    Nie wiem. NIe chciało mi sie sprawdzać.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/