    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 2 Oct 2021 06:13:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 października 2021 o 14:14:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Dlaczego sprawa jasna?

    Sprawa jasna wg tego, jak to zrobił mBąk.
    Konto jest rodzica, koniec i kropka (choć żeby je otworzyć, musisz udowodnić
    posiadanie dziecka - ale że można legitymacją szkolną, to zakrawa to na lekką kpinę).

    Bo to nie jest "konto dziecka", tylko "rachunek do którego wydajemy karty debetowe
    dla dzieci w wieku 0-13 lat"
    A te karty "obsługujemy dla dzieci w wieku 0-13 lat, maksymalnie do końca miesiąca
    kalendarzowego, który nastąpił po miesiącu, w którym dziecko skończyło 13 lat."

    Potem kartę dla dziecka zastrzegają, a to "eKonto junior" przekształcają w zwykłe
    "eKonto osobiste".

    Co do własności środków nie ma zastrzeżeń, więc w domyśle rodzica (hmm, a czy
    kradzione pieniądze należą do złodzieja?).

    > W takim Inteligo, z tego co rozumiem, to dziecko jest właścicielem
    > środków na koncie. (Jak gupi przelew chcę zrobić to muszę zaptaszkować,
    > że nie przekracza zwykłego zarzadu.)

    Taa, o tym zwykłym zarządzie gdzieś mi się o oczy obiło, może w santanderze (ale tam
    nie dają klajniakom kart, więc ich olałem).
    Do ustalenia - mówimy o dziecku poniżej 13 lat czy 13-17 ("To przecież dziecko..."
    "Dziecko?! Z takim biustem?!")?

    Inna sprawa - wiem, że pytam o skarbonkę, ale czy oni nie mają komputerów, żeby
    zliczyć, czy w danym miesiącu nie przekroczyło się już "zwykłego zarządu"?
    To przecież jest dokładnie określone w stosunku bodajże do średniej płacy, a nie inne
    dla każdego (np. wg stopnia bogactwa).

    > Ale masz jakieś wsparcie? Najlepiej w regulaminie?

    No, może to dziwne, ale przed postowaniem przeczytałem ten regulamin - ma raptem 6
    stron i jest dość przejrzysty (nawet bez dopisku "jak na mBąk" ;)
    Jest specjalna, inna, apka dla dzieci - i trzeba ją "połączyć" ze "zwykłą" apką
    rodzica, żeby działała.

    Tylko nie ma tam nic, co by mi wyjaśniło możliwość wydania dziecku karty.
    W inteligo dają karty dla dzieci poniżej 13 lat?