  • Data: 2016-12-06 08:43:56
    Temat: Re: PayPal i waluta karty
    Od: "jakson" <j...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy teraz już zniknęła w ogóle możliwość ustalenia, w jakiej walucie
    > obciążana jest karta (płatność eBay: towar za $, karta w $, a PP
    > koniecznie chce przeliczyć przez EUR), czy czegoś niedowidzę?

    Po zalogowaniu sie na PayPal-a zapewne wyladujesz na glownej stronie (home):
    https://www.paypal.com/myaccount/home
    klikasz na "portfel":
    https://www.paypal.com/myaccount/wallet
    potem "szczegoly":
    https://www.paypal.com/myaccount/wallet/balance
    i "zarządzanie walutami":
    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_profil
    e-currencies
    dodajesz USD i ustawiasz USD jako "walute podstawowa" (ew. usuwasz saldo w
    PLN)

    PS
    Masz karte w PayPal-u, czyli PP ja zweryfikowal (pobral z karty a potem
    oddal pewna nieduza kwote).
    Jezeli oddal mniej niz pobral, to traktuje Twoja karte jako karte "nie USD"
    (zapewne PLN).
    Jezeli PP karte USD widzi w USD to odda tyle samo ile pobral.
    Jak bylo u Ciebie?