  • Data: 2005-07-31 19:38:33
    Temat: Re: PayPal i Visa Electron z WBK
    Od: "PolandMET.com" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A doczytałeś, *jakie* karty oni tam wpisują?

    a z mBanku moge ?
    Wiem, mam Vise Classic z PKO SA ale tam nie mam dostepu przez net i np.
    zrobilem weryfikacje ale na glupi numer czekam miesiac az mi wydruk
    przyjdzie i dopiero wtedy dokoncze weryfijkacje

    A moglbym dodac konto w banku z DE ? Bo mam, ale w PayPalu jest na sztywno
    ustawione ze bank ma byc z USA

    i jak to jest z tym przyjmowaniem kasy ?
    Jak zwerfikuje konto to beda mi mogli np. placic z eBaya ale nie bede tej
    kasy mogl z Paypala slac na konto tylko zostanie ona w PayPalu ? (co jest
    bardzo niebezpieczne w wykonaniu PayPala :)

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net