  • Data: 2003-07-14 18:28:07
    Temat: Re: PayPal i VE Inteligo - udalo sie ;)
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4...@n...onet.pl>, k...@p...onet.pl wrote:
    > No i sie zweryfikowalem !
    > http://kubakj.republika.pl/paypal.jpg
    >
    > wszystko dziala i jest ok.
    >
    > wiem kiedy nie sprawdza adresu... wtedy gdy paypal jest w czasie renowacji -
    > czesto pisze info o tym po zalogowaniu sie i wtedy mozna bez trudu.

    No nie wiem czy Twoja teoria jest dobra, natomiast ja te? 1/4 tak mia?‚em
    zweryfikowane, konto sobie mia?‚em, a jak kiedy?› wp?‚aci?‚em większą
    kwotę (33$) to chwile potem zablokowali ca?‚e konto, ? 1/4 ądając ca?‚ej
    sterty dokument??w.

    Tacy cwaniacy...
    Wiedzieli ? 1/4 e moje 33$ ju? 1/4 im zostanie na wieki, bo nie będę w stanie
    przys?‚ać takich dokument??w, ani ich pozwać z Polski.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl