  • Data: 2016-11-23 11:35:04
    Temat: Re: Paszport zamiast d.o.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-23 o 11:28, Kamil Jońca pisze:

    > Nie. Twój ruch. Uważasz, że jest słusznym, że nie mogę wyrzucić
    > niepłacącego lokatora? Tak/Nie

    A dlaczego ustawiłeś, aby ci odpowiedzieć na priva?

    Ad rem - warunki wyrzucenia powinny być takie, jak sobie strony
    wynegocjują w umowie.

    Generalnie nawet obecna ochrona lokatora może być uznana za słuszną
    (tzn. wyrzucić można tylko przez sąd), ale pod jednym warunkiem - niech
    sąd ma możliwość wydania takiej decyzji w kilka tygodni, a nie kilka
    lat. Gdyby sprawy o eksmisję trwały krótko, to na pewno okazałoby się,
    że taka sama dotychczasowa ochrona lokatorów nikomu już nie przeszkadza.

    A tak, część lokatorów jest chroniona, część nie, bo mieszka na dziko,
    część w ogóle nie ma szans na mieszkanie, bo jest mało wynajmujących, a
    w związku z tym wszyscy i tak płacą za to wyższymi czynszami. Na koniec
    opieszałość sądów jest wykorzystywana przez zwykłych wyłudzaczy.
    Pomieszanie z poplątaniem.

    --
    Liwiusz