  • Data: 2014-11-21 12:57:23
    Temat: Re: Pasibrzuch wysyła TABLETY yes! yes! yes!
    Od: "mx" <mmx@@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nika" wrote

    >Ale stopniowanie napięcia jak za komuny z cytrynami na święta. Już wypłynął
    >statek z Kuby... już zawija do portu w Gdyni...

    Hitchcock prawdziwy:
    7:33 sms - Paribas nadał...
    8:27 sms - wydana kurierowi...
    10:54 - kurier dzwoni dwa razy, w domu pusto...
    W samo południe - kurier dostarczy do pracy...
    12:47 - kurier dzwoni jeszcze raz...
    12:53 - przedmiot pożądania, owoc zakazany w moich łapach...
    Tablet, list gratulacyjny i zwrotne potwierdzenie odbioru.

    Za komuny o kubańskich cygar... Ops, cytrynach w gazecie czytałem, ale ich
    przez cały rok nie widziałem.