    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pasek magnetyczny
    Date: Sun, 14 Mar 2004 15:59:52 +0100

    "Lesio5" <I...@w...pI> writes:

    > W przeciwienstwie do ciebie pracowalem w branzy kart stykowych i
    > dystansowych i wiem duzo na temat ich kodowania geniuszu.

    Jesli tak to sugeruje pisanie rzeczy prawdziwych, a nie takich,
    o ktorych wiesz, ze sa nieprawdziwe (a jesli pracowales z takimi
    kartami, to musisz o tym wiedziec, bo to sa rzeczy oczywiste dla
    kazdego, kto sie z tym styka).

    A w tej "branzy" to czym dokladnie sie zajmowales? :-)
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH