  • 11. Data: 2002-12-22 15:53:40
    Temat: Re: Paraliż sieci bankowej Euronetu
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    news:au4447$699$1@news.tpi.pl...
    > POSy
    > >

    > Wiec podjalem dobra decyzje zeby przed swietami zaprzyjaznic sie znowu z
    > VISA ;). Zadnych problemow z autoryzacjami, bo najczesciej ich nie ma :).
    > Chyba [bo zalezy to po trosze rowniez od decyzji BRE ;)] moj 20-to
    > miesieczny flirt z MasterCardem definitywnie dobiegl do konca :). Brawa dla
    > PolCardu juz przynajmniej jednego klienta skutecznie zniechecili do MC,
    > musze im podeslac jakis list gratulacyjny ;).

    Ale przecież PKO BP wydaje właśnie VISĘ do RORów. Skąd więc te
    wycieczki do MC???

  • 12. Data: 2002-12-22 16:33:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież PKO BP wydaje właśnie VISĘ do RORów. Skąd więc te
    > wycieczki do MC???

    Nie pierwszy raz cos zle interpretujesz ;ppp. Wycieczki byly w stosunku do
    aklajerow, ktorym sie zapychaja lacza. A zwlaszcza w stosunku do tego
    wymienionego z nazwy, ktory od lipca zaczal defaultowo autoryzowac wszystkie
    transakcje wykonywane kartami MC. Jemu tez sie zdarza niewydolnosc systemu i
    do przejecia ktorego najpowazniejszym kandydatem jest wlasnie Euronet. Po 4
    m-cach czekania przykazdej transakcji na autoryzacje ostatecznie juz sie
    zniechecilem do MastarCarda. Ostatnio zaczalem uzywac VISY i znowu czuje
    jakbym placil normalna karta :). W chwili obecnej MasterCard w Polsce moze
    sluzyc do platnosci MO/TO/IO lub [jak ktos jest bardzo zdesperowany] jako
    karta bankomatowa ;). Czego nie zapomne zaznaczyc w swoich swiatecznych
    zyczeniach dla issuera, aklajera i MC Polska :).

    Maciej

  • 13. Data: 2002-12-22 16:36:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > karta bankomatowa ;). Czego nie zapomne zaznaczyc w swoich swiatecznych
    > zyczeniach dla issuera, aklajera i MC Polska :).

    BTW - a jak tam wygladaja postepy z MC electronic?

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-12-22 17:22:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BTW - a jak tam wygladaja postepy z MC electronic?

    Niewatpliwy sukces... w POSach PolCardu wszystkie MC sa Electronic ;).
    Wystarczyla drobna modyfikacja oprogramowania ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2002-12-22 17:50:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Wiec podjalem dobra decyzje zeby przed swietami zaprzyjaznic sie znowu z
    > VISA ;). Zadnych problemow z autoryzacjami, bo najczesciej ich nie ma :).

    O, ja juz od paru lat zakupy swiateczne robie Visa Classic Pekao.
    Zanim sprzedawca skonczy przeciagac karta, juz sie kwit drukuje...
    8-)

    MJ

  • 16. Data: 2002-12-22 18:00:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > O, ja juz od paru lat zakupy swiateczne robie Visa Classic Pekao.
    > Zanim sprzedawca skonczy przeciagac karta, juz sie kwit drukuje...
    > 8-)

    Panowie, jak BZWBK i eService bedzie w takim tempie wypierac POSy innych
    aklajerow to szybko zmienicie zdanie :)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-12-22 18:19:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Panowie, jak BZWBK i eService bedzie w takim tempie wypierac POSy innych
    > aklajerow to szybko zmienicie zdanie :)

    To banki beda musialy wydawac karty za darmo i placic za kazda wykonana transakcje
    zeby nas namowic do uzywania kart ;pp
    http://www.citibank.com/us/cards/cardserv/dividend/i
    ndex.htm?ProspectID=F7DB81B902714EF58F5319CC8D6B3657
    http://www.moneysupermarket.com/CardsP/CardDetails.a
    sp?CardID=381
    http://www.financefreebies.co.uk/blue_from_american_
    express.htm
    http://www.fastercredit.com/discover_platinum.htm
    itd...
    Ja na pewno nie kupie Maestro czy VE za kilkadziesiat PLN.

    Maciej

  • 18. Data: 2002-12-22 18:28:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    To banki beda musialy wydawac karty za darmo i placic za kazda wykonana
    transakcje zeby nas namowic do uzywania kart ;pp

    Miejmy jednak nadzieje ze poko co VC i AmEx beda dzialaly jak niegdys karty
    :)

    BTW - placil ktos juz w POSach Citka MC - autoryzuje je tak jak PolCard. No
    i jak ogolnie z FL,

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-12-22 19:29:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Niewatpliwy sukces... w POSach PolCardu wszystkie MC sa Electronic ;).
    > Wystarczyla drobna modyfikacja oprogramowania ;).

    W POSach PolCardu mozna uzywac DC :D A w innych MC dziala normalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 20. Data: 2002-12-22 19:30:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:

    > BTW - placil ktos juz w POSach Citka MC - autoryzuje je tak jak PolCard. No
    > i jak ogolnie z FL,

    Ja placilem pare razy ;-) Na kwitku jest numer autoryzacji, ale przeszlo za kazdym
    razem
    tak szybko jakby bylo bez ;-) Nie bylo tez blokady. Trudno powiedziec, ale jest
    prawdopodobne, ze te autoryzacje byly udawane a'la w POSach wbk ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek