eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiParabanki › Re: Parabanki
  • X-Received: by 10.140.49.175 with SMTP id q44mr1095qga.39.1390563413045; Fri, 24 Jan
    2014 03:36:53 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.49.175 with SMTP id q44mr1095qga.39.1390563413045; Fri, 24 Jan
    2014 03:36:53 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!uq10no3738018igb.0!news-out.
    google.com!gg4ni2016qab.0!nntp.google.com!k15no2299503qaq.0!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 24 Jan 2014 03:36:52 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=95.143.245.62;
    posting-account=UXATpAoAAACnMkD2hZ_VE5v-3hjNR9ao
    NNTP-Posting-Host: 95.143.245.62
    References: <7...@g...com>
    <52de7a31$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <8...@a...kjonca> <lbmctb$phj$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <52dec653$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbmj2r$loe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Parabanki
    From: Zibo <z...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 11:36:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599502
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 13:35:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 13:20:01 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
    >
    > > Gdybym miał szukać jakichś nieprawidłowości o których pisze z to wskazałbym je >w
    tym miejscu.
    >
    >
    >
    > Nie bardzo, bo krok dalej jest podpisanie umowy gdzie wszystko jest rozpisane i
    klient może się z tym zapoznać
    >
    > Jak mu pasuje to podpisuje jak nie pasuje to pa pa.

    Często bywa tak że mamy dość niekomfortowe warunki, w jakich możemy zapoznać się z
    umową.
    Idziesz do banku, operatora sieci komórkowej itd.. dostajesz papier na
    kilkanaście stron i od razu długopis, a za sobą kolejkę innych, którzy chcą coś
    załatwić.
    Sami pisaliście,że jak poprosisz o wzór umowy to wytrzeszczają oczy/szukają czy
    mogą..
    Więc presja jest i nie każdy ma na tyle silny charakter,żeby działać jak należy.
    I wtedy pyta - a ile to będzie kosztowało i dostaje w odpowiedzi: rata miesięczna
    wynosi x zł, reszta to formalności w umowie.

    Generalnie zgadzam się co do tego, że ludzie powinni brać odpowiedzialność za
    to co podpisują. Natomiast inną kwestią jest że Ci z "drugiej strony" robią co tylko
    mogą, że działać zgodnie z prawem i jednocześnie maksymalnie utrudnić dostęp do
    kluczowych informacji

    Ostatnio byłem w hipermarkecie i chciałem kupić wędlinę. Jako, że nie było
    widocznego składu, poprosiłem Panią, żeby odczytała mi zawartość % mięsa na
    wszystkich dostępnych wędlinach(chyba jest jakieś prawo,które pozwala
    konsumentowi dostęp do tych informacji). Oczywiście za mną kolejka ludzi. Pani
    tylko ciężko i nerwowo westchnęła po czym zrobiła co do niej należy na odwal się...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1