    From: tan <t...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Państwo wycofuje się ze spłaty odsetek kredytu!
    Date: Tue, 22 Jul 2003 14:15:21 +0200

    a...@w...pl wrote:
    > Witam.
    > Zgodnie z wczesniejszymi obietnicami i potrzeba zyciową udałam sie do banku
    > PKO BP, by zasięgnąć informacji i złozyc podanie o obnizenie raty spłacanego
    > kredytu do wysokości max 20% miesięcznego dochodu.
    [...]
    Zadalem sobie trud i odszukalem Twoj poprzedni list. Tak jak
    przypuszczalem chodzi o kredyt studencki.
    A wiec masz taka sama sytuacje, jaka ja kiedys mialem.
    Moje zarobki (udokumentowane) byly wysokosci minimum
    dopuszczalnego. Poszedlem do Banku (ja splacam w PeKaO SA)
    i powolujac sie na odpowiednie punkty ustawy poprosilem o
    obnizenie raty.
    Mieli z tym troche klopotow. Najwiekszym bylo to, ze nie
    wiedzieli na jakiej podstawie maja sprawdzic moje dochody.

    Na poczatku zarzadali PIT-a za poprzedni rok + zaswiadczenia
    o zarobkach obecnych.
    Wyperswadowalem im tego PIT-a. W roku poprzednim mialem
    bardzo ladny dochod, a dopiero w roku ubiegania sie o obnizenie
    raty kredytu ten dochod drastycznie zmalal.

    W koncu obnizyli mi rate do 20% moich dochodow na podstawie
    samego zaswiadczenia o zarobkach. Panstwo nadal splacalo 50%
    odsetek.

    Czyli to, co Ci powiedziano w banku to bzdura. Nie wyplakuj sie
    na grupie tylko idz jeszcze raz do Banku i postaw na swoim.
    Racja jest po Twojej stronie.

    Gdybys miala jakies pytania to napisz na priv-a.

    Powodzenia:)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl