  • Data: 2004-06-02 10:23:38
    Temat: Re: PZ za telefon firmowy z konta prywatnego w mBanku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz wrote:
    > może pl.biznes.banki wystąpi do Związku Banków Polskich z propozycją
    > modyfikacji uzgodnień międzybankowych na XXI wiek ?:))

    popieram - zalatwienie PZ powinno byc
    - zalatwiane pomiedzy mna a bankiem a nie żebym musial wzor podpisu bankowego
    rozdawac na prawo i lewo :-)
    - zalatwiane na telefon, internet lub innymi kanalami, ktore normalnie bank
    obsluguje (mozliwosc 30 dni na odwolanie jest dobrym argumentem)

    > poza tym możnaby się zastanowić czy ma sens zakaz płacenia PZ za osoby
    > trzecie, szczególnie za rodzinę :)

    a gdzies ty znalazl ten zakaz - niby są jakieś takie niewygodne sformulowania ze
    tylko moje zadluzenie z mojego rachunku moge regulowac ale
    - telefon z TPSA mam na zone a idzie PZ z mojego rachunku
    - kablowke mamy oplacam ale tutaj zrobilismy zabieg taki ze kablowka wysyla do
    banku moje dane i w banku sprawa jest jasna :-)

    A sprawdzanie danych tekstowych do rozstrzygniecia czy PZ i rachunek dotycza tej
    samej osoby jest niewykonalne - sama TPSA dla jednego telefony używa polskich
    liter a dla drugiego nie :-)
    *** blad ***