  • Data: 2003-09-06 06:40:43
    Temat: Re: PZ za komorke osoby trzeciej
    Od: "blad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek"
    > czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    > realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku
    bankowym....??

    oczywiscie, ale trzeba sie troche przy tym nachodzic bo mowia ze to
    niemozliwe
    - podobnie jak wysylanie faktury na adres korespondencyjny

    Ostatnio Fortis zaczal ni z gruchy ni z pietruchy sprawdzac nazwisko i
    imie przy PZ
    i wyszlo mu ze jak tel jest na moja zone (imie sie nie zgadza) to nie
    zrealizowali PZ
    co wiecej - inny tel byl wspolny i ja bylem wymieniony jako
    wspolwalsciciel i tez nie zrealizowali PZ
    Żeby bylo ciekawiej to te PZ przez 2 lata lataly bez problemu ;-)) a
    jak przestaly to pies z kulawa noga mi o tym nie wspomnial i narobili
    mi dlugow za 3 miesiace

    Tak wiec nawet jak ci sie uda uruchomic to uwazaj by nie przestaly
    nagle dzialac bo jakis geniusz oddzialowy zechce porownywac dane
    alfanumeryczne ;-))))))
    *** blad ***