  • Data: 2003-09-08 21:39:41
    Temat: Re: PZ za komorke osoby trzeciej
    Od: SunWoj <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja probowalem zrobic PZ z tel. na inna osobe w 4 bankach w jakich mam
    konto!
    W BZWBK przyjeli mi pismo, ale po 2 tyg. od zlozenia zadzwonili ze nie
    moga mi tego zrobic bo im prawo bankowe na to nie pozwala. Jedyne
    wyjscie to wspolne konto z ta osoba, na ktora jest tel. :(
    Ja teraz obciazam swoja karte kredytowa rachunkiem innej osoby i
    dziala wysmienicie.
    Tyle ze zwykle mniej profitow /czy innych punktow/ sie dostaje za
    obciazenie KK, choc nie zawsze, widac ze operatorzy wola PZ niz KK :-(

    Pozdrawiam.
    Wojtek