  • 1. Data: 2004-04-29 21:12:17
    Temat: PZ
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dziś dostałem kolejny numer National Geographic. Nic nadzwyczajnego. Za
    to do gazetki był dołączony formularz Poleenia Zapłaty. To pierwsza
    znana mi gazetka, która chce mieć tak opłacane rachunki. I pomyśleć, ze
    gdy jescze niedawno sugerowałem coś podobnego wydawcy "WiŻ" to wysłali
    mnnie na drzewo :-(

    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 2. Data: 2004-04-30 09:48:22
    Temat: Re: PZ
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pierwsza znana mi gazetka, która chce mieć tak opłacane rachunki. I
    > pomyśleć, ze gdy jescze niedawno sugerowałem coś podobnego wydawcy

    Ale co miesiac sobie pobieraja prawie 10 zl - czy raz na rok za prenumerate?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-30 09:55:00
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale co miesiac sobie pobieraja prawie 10 zl - czy raz na rok za prenumerate?

    Nie mam pojęcia. Wydaje mi się że powinno byc raz na rok oraz gdy się
    skusisz na coś z ich sklepiku (strasznie snobistyczne nawiasem mówiąć).

    KJ