  • 1. Data: 2004-04-29 20:17:16
    Temat: [ot] ankieta
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

    Witam. Pisze wlasnie prace z pogranicza psychologii i marketingu i w zwiazku
    z tym przygotowalem ankiete, o ktorej wypelnienie chcialbym Was prosic.
    Calosc nie zajmie wiecej niz 5 minut. Osoba zainteresowanym przesle
    calosciowy wynik wraz z interpretacja (po wpisaniu adresu w odpowiednie
    pole), kiedy bedzie juz gotowa. Strona znajduje sie pod adresem
    http://www.ankieta.tk/

  • 2. Data: 2004-04-29 22:54:51
    Temat: Re: [ot] ankieta
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > calosciowy wynik wraz z interpretacja (po wpisaniu adresu w odpowiednie
    > pole), kiedy bedzie juz gotowa. Strona znajduje sie pod adresem

    1. NTG
    2. Praktycznie wszystkie cechy jakie wymieniasz maja pozytywne konotacje,
    wiec wyniki nie powiedza duzo o skojarzeniu marki, czy tez osobowosci
    produktu z pozadanymi cechami osobistymi. Duzo lepiej byloby zastosowac
    kontinnum od do np. rozsadny(rozumny) - zywiolowy, cierpliwy-energiczny
    - nie musialyby byc to koniecznie przeciwienstwa.
    3. Ciekawi mnie tez dobor aut - chodzi o porownaniu samochodow z grupy
    Volkswagena z kilkoma markami charakterystycznymi dla innych krajow?
    4. W trzeciej czesci w ogole nie rozumiem polecenia. Raczej ktora z marek
    jest lubiana/szanowana/uznawana za dobra niz "cenna". No i opisy
    koncowki skali jesli juz to bardzo cenna/bardzo malo cenna, bo
    zdecydowanie tak/nie nic nie mowi.

    To tyle :-)
    Przed puszczeniem w net powienienes zrobic mala probke pilotazowa chocby
    wsrod znajomych.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek