  • 1. Data: 2005-11-02 11:00:37
    Temat: [PYTANIE] Pożyczka lub kredy dla studenta
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Chciałbym się dowiedziec, czy otrzymując, co miesiąc zaliczkę alimentacyjną
    w wysokości 300 zł, mam jakiekolwiek szanse na uzyskanie pożyczki lub
    kredytu z jakigoś banku? Mam 19 lat, jestem na 1 roku studiów
    niestacjonarnych, na utrzymaniu mamy. Także ta kwota, którą otrzymuję jest
    powiedzmy cała dla mnie. Czy przy takim dochodzie mam szanse na otrzymanie
    pożyczki lub kredytu? Jeśli tak, to jak wybrac, gdzie i który będzie
    najkorzystniejszy dla mnie?

    Z góry bardzo dizękuję za pomoc!

    Z pozdrowieniami,

    JasonKidd

  • 2. Data: 2005-11-02 11:17:51
    Temat: Re: [PYTANIE] Pożyczka lub kredy dla studenta
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    JasonKidd napisał(a):
> [...]
    > powiedzmy cała dla mnie. Czy przy takim dochodzie mam szanse na otrzymanie
    > pożyczki lub kredytu? Jeśli tak, to jak wybrac, gdzie i który będzie
    Moze zainteresuj sie kredytem studenckim?
    Ew jesli masz eurokonto akademickie w pekao sa to mozesz zrobic debet na
    300zl (ale musi byc chyba w ciagu m-ca splacony). No i zeby moc robic
    debet, musisz miec chyba przez 3m-ce konto u nich.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-11-02 11:31:15
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > 300zl (ale musi byc chyba w ciagu m-ca splacony). No i zeby moc robic
    > debet, musisz miec chyba przez 3m-ce konto u nich.

    Myślałem nad kredytem studenckim, ale nie wiem, które jest najlepszy i który
    ma najdogodniejsze warunki ...

  • 4. Data: 2005-11-02 21:59:46
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    decyduj się szybko - termin składania wniosków upływa 15 listopada, a
    zastanawianie się, który bank ma lepszą ofertę nie jest chyba w tym wypadku
    najlepszym rozwiązaniem. słyszałem opinie, żeby nie wybierać pkobp, ale ile
    w tym prawdy, nie wiem.
    pozdrawiam
    ksywka

  • 5. Data: 2005-11-03 11:00:27
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastanawianie się, który bank ma lepszą ofertę nie jest chyba w tym
    > wypadku najlepszym rozwiązaniem. słyszałem opinie, żeby nie wybierać

    OK, ale czy z moimi dochodami mam jakiekolwiek szanse? Czy wymagane sa
    równiez dochody członków rodziny? Czy potrzebni są poręczyciele? Kiedy
    dostaje się taki kredyt? Jakie jest oprocentowanie średnie?