    From: "ROBBO 2" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PYTANIE] Inteligo
    Date: Thu, 14 Oct 2004 13:04:57 +0200
    Sender: r...@o...pl@w3cache1.tktelekom.pl

    > A karty uzywasz? Zaplac nia z raz czy dwa, wyplac kase - powinno
    zadzialac.
    > (no chyba, ze jestes mloda osoba itp - wtedy system moze nie puscic...)

    Informuje
    1) przez rok moje konto Inteligo SPALO z kwota 1200zl
    2) po obudzeniu okazalo sie ze
    a) karte kodow szlak trafil
    b) karta platnicza no wyslali ja, a ja jej nie aktywowalem przez 8 miesiecy
    :) i na dodatek gdzies sie zgubila
    3) Sobie wnioskowalem o limit i dostalem bodaj max 600zl.

    Dobre nie :) A BTW wszyscy ktorzy kupili obligacje EDO mieli telefony gdyz
    Inteligo zapomnialo napisac ze EDO
    kupione w inteligo nie bedzie miala zwiazku z IKE, no lepiej pozno niz
    wcale :) tyle ze sobie podzwonili pewnie.
    Ja akurat nie mialem zamiaru kupowac EDO do IKE wiec nie wiem jak sprawa sie
    potoczyla.