  • Data: 2018-10-25 14:14:32
    Temat: Re: POTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 października 2018 14:01:42 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > A podawałeś jako login z t-mobile numer CIF czy może jakiś alias?

    Ten nr do logowania w ST tmobile. 8 cyfrowy + email i nr telefonu chcieli. Wszystkie
    3 pozycje wpisałem i wszystkie 3 poswietliły się na czerwono jako niepoprawne
    https://wnioski.aliorbank.pl/directcreditsystem-fron
    tend-account-application/cms/?partnerID=KNT

    > Sprawdziłbyś, czy wystarczy przelew weryfikacyjny, czy jeszcze coś z dowodem
    będzie.

    Doszedłem do etapu gdy poprosili o podanie nr konta z jakiego przelew weryfikacyjny
    zrobię dalej nie właziłem.
    Wcześniej dane osobowe trzeba było podać nr do datę ważności DO i adresy

    > IKA naprawdę warto mieć, nawet nie lubiąc aliora.

    Wlazłem z ciekawości, ciśnienia na posiadanie IKA nie mam, tym bardziej do konta
    córki. 3 czy 4 razy w roku jak wyjeżdżam za granice to place debetówką do swojego ROR
    i jakoś nie zauważyłem żeby mnie to strasznie drogo kosztowało. Zakupy na aliexpres
    opłacam w pln przez Payu a tam kursy tez przyzwoite