  • Data: 2018-10-29 18:09:10
    Temat: Re: POTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY...
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/25/18 1:41 PM, Piotr wrote:

    > Dodam jeszcze, że z tej płytki kiedyś bootowalem Ubuntu na komputerze
    > stacjonarnym i dyski twarde byly widoczne.
    > Zostawię to jednak, bo zaraz ktoś napisze, że nie ta grupa i będzie miał
    > rację.

    To nic nie zmieni. Pamiętaj, że teraz prawie wszystko wymaga już SSL
    (https) a ta dystrybucja jest za stara aby obsłużyć najnowsze protokoły.
    Używaj coś z tego co podał Ci Pete albo poszukaj w google jakiegoś
    porównania lekki dystrybucji LiveCD. Zainstaluje sobie jakaś na pendrive
    i z niej korzystaj. Ma to niewątpliwie bardzo ważna dla Ciebie zaletę,
    że będzie po prostu bezpieczny przy korzystaniu z internetu i to nie
    tylko przy korzystaniu z kantoru czy tam banku ale z każdej innej strony
    do której się logujesz. Osobiście z XP i telefonu Windows Mobile nic
    ważnego bym raczej nie robił aby nie kusić losu ;)

    Xenocide