  • 1. Data: 2004-02-02 08:55:46
    Temat: POMOCY - 1 mln
    Od: "www.poszukiwania.pl" <k...@p...pl>

    Witam

    Potrzebuje otrzymac kredyt w wysokosci 1 mln zl na zakup nieruchomosci,
    dokonczenie prowadzonego remontu oraz na to aby dofinansowac planowane
    rozpoczecie prowadzenia dzialalnosci w tym miejscu.

    Doradzcie mi gdzie i w jakies formie starac sie o taki kredyt. Czy jest
    wogole taka mozliwosc ? Glowa mi juz peka od pomyslow, jednak nie mam
    pojecia jak sie zabrac do zalatwiania formalnosci. Wydaje mi sie ze kwota
    jest bardzo wysoka i bank nie majac gwarancji innych niz zastaw hipoteki nie
    bedzie chcial uczestniczyc w takim przedsiewzieciu.

    pozdrawiam

    kruku
    k...@p...pl
    GG 566056

    -----Wortal Poszukiwaczy Skarbów-----
    www.poszukiwania.pl

    -----Darmowe Konta Pocztowe-----
    www.poczta.poszukiwania.pl

    -----Wyprawy Eksploracyjne-----
    www.wyprawy.poszukiwania.pl

    -----Sklep Poszukiwacza-----
    www.sklep.poszukiwania.pl
    ---------------

  • 2. Data: 2004-02-02 09:04:26
    Temat: Re: POMOCY - 1 mln
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "www.poszukiwania.pl" <k...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:bvl3bd$o61$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rozpoczecie prowadzenia dzialalnosci w tym miejscu.
    >
    > Doradzcie mi gdzie i w jakies formie starac sie o taki kredyt.

    Proponuję udać się do banków i tam pytać, bo tutaj, to raczej niczego
    konkretnego się nie dowiesz.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-02 10:44:08
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    > Potrzebuje otrzymac kredyt w wysokosci 1 mln zl na zakup nieruchomosci,

    > Doradzcie mi gdzie i w jakies formie starac sie o taki kredyt.

    jesli masz na ten milion + ubezpieczenie zastaw, to nie ma problemu,
    uzyskasz go w kazdym banku zapewne, tylko wybierac z ofert
    jesli jednak zastawem chcesz uczynic cos co dopiero ma powstac (czyli pomysl
    na milion), to zapomnij ;-)
    czyli - wylacznie osobista wizyta bezposrednio do dyrektora banku w centrali
    ! ogolnopolskiej !!!
    bo niesadze aby jakikowiek oddzial chcial z toba rozmawiac z takimi kwotami,
    a jesli juz - to bedzie on te dzialania wylacznie opoznial jako posrednik

  • 4. Data: 2004-02-02 12:32:38
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    A nie uważacie, że celem tego postu był spam?

    Grzexs

  • 5. Data: 2004-02-02 17:04:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-02 13:32, Użytkownik Grzexs napisał:

    > A nie uważacie, że celem tego postu był spam?

    A czy jesteś pewien, że znasz znaczenie tego słowa?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-02-02 17:25:18
    Od: "www.poszukiwania.pl" <k...@p...pl>

    > A nie uważacie, że celem tego postu był spam?

    taaaaaaak - powiedz mi po co wchodzisz na ta grupe ???

    Pomijajac tego domoroslego detektywa chcialbym jeszcze zapytac o cos
    takiego:

    W przypadku otrzymania kredytu czy mam mozliwosc okreslenia terminu
    rozpoczecia jego splaty ?? Poniewaz uzyskane fundusze zaczna zarabiac na
    siebie po ok. 3 - 4 miesiacach wiec chcialbym dopiero bo tym okresie miec
    mozliwosc rozpoczecia splat.

    kruku

  • 7. Data: 2004-02-03 08:18:32
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:bvm16n$ctv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): www.poszukiwania.pl z adresu <k...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > na siebie po ok. 3 - 4 miesiacach wiec chcialbym dopiero bo tym
    > okresie miec mozliwosc rozpoczecia splat.

    Zależy od Twojej siły perswazji i nastawienia banku. Jeśli potrafisz to
    sensownie uzasadnić, myślę, że z taką karencją spłaty nie będzie
    problemu. Ale raczej nie licz na karencję spłaty odsetek - to już
    trudniej wynegocjować (ale nie jest niemożliwe :-) )

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

  • 8. Data: 2004-02-03 08:40:14
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > jesli masz na ten milion + ubezpieczenie zastaw, to nie ma problemu,
    > uzyskasz go w kazdym banku zapewne, tylko wybierac z ofert

    Wątpie, wielokrotność miliona to MOŻE tak

    > czyli - wylacznie osobista wizyta bezposrednio do dyrektora banku w centrali
    > ! ogolnopolskiej !!!

    Wątpie #2: uczestniczylem w projektach wielokrotnie większych i nigdy nie
    miałem możliwości rozmowy z prezesem zarządu (chyba że "dyrektor banku w
    centrali ! ogolnopolskiej" to tylko dyrektor jakioegoś dużego oddziału ;-))

    Wracając do tematu wydaje mi się, że uzyskanie takiego kredytu li tylko pod
    zastaw, bez biznes planu - jak rozumiem jest to jakiś rodzaj działalności
    biznes? - bez wiarygodności właścicieli, jakichś historii kredytowych może być
    trudne, oczywiście w Polsce zawsze można (chyba jeszcze nadal?) posiłkować się
    kontaktami ;-)

    pzdr
    Artur

  • 9. Data: 2004-02-03 09:33:41
    Temat: [OT] Re: POMOCY - 1 mln
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > A czy jesteś pewien, że znasz znaczenie tego słowa?

    No... to taki trochę skrót myślowy. Powinno być "zareklamowanie
    sklepu". Ale co mysleć o poście, w którym 4 razy pojawiają się linki
    nie związane z treścią grupy i zajmują tyle miejsca, co treść? ZTCP -
    zgodnie z netykietą stopka to max. 4 wiersze. Jeśli kogoś uraziłem, to
    przepraszam.

    Grzexs