  • Data: 2007-06-05 19:53:16
    Temat: Re: PLN vs CHF
    Od: "User" <u...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenobiusz Mokronos" <Z...@n...pl> napisał
    w wiadomości news:duhhl5$84c$1@inews.gazeta.pl...

    > mbank faktycznie odpada :) aby moj plan mial sens musze miec gwarancje
    > ze rata = wibor + marza

    A to dlaczego ? Są banki które mają dużo swoich pieniędzy i mogą sobie
    pozwolić na stosowanie oprocentowania nie wg wzoru WIBOR 3(6)M + marża ale
    sami ustalają oprocentowanie. np. Raiffeisen.
    Mam u nich kredyt w PLN oprocentowany 5.1% co daje wg wzoru 0,5% marży (
    dziś WIBOR 6M 4,6%) i jak na razie jestem zadowolony.

    Pozdrawiam-Ardi