  • 11. Data: 2009-04-29 09:48:20
    Temat: Re: PLN a koniec miesiaca
    Od: sorden <s...@w...pl>

    george wrote:

    > masz jakieś zestawienie ? podziel sie :)

    Nie mam twardych danych, ale kiedy bylo o tym glosno doczytalem, ze spora
    czesc opcji konczy sie wlasnie wtedy.

    --
    in

  • 12. Data: 2009-04-29 11:01:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie mam twardych danych, ale kiedy bylo o tym glosno doczytalem, ze spora
    > czesc opcji konczy sie wlasnie wtedy.

    szkoda :(.
    Chętnie bym sie zapoznał. Apogeum "zawierania" bylo Lipiec / Sierpien 2008 a
    wiec
    Styczen / Luty ( 6M )
    Lipiec / Sierpien (12M )

    Niestety tez z "doczytania" ale o ilościowych danych nikt sie nawet nie
    zająknal :(

    george

  • 13. Data: 2009-04-29 11:20:20
    Od: sorden <s...@w...pl>

    george wrote:

    > Niestety tez z "doczytania" ale o ilościowych danych nikt sie nawet nie
    > zająknal :(

    Widac tajne przez poufne..

    --
    in

  • 14. Data: 2009-04-29 15:34:22
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > Styczen / Luty ( 6M )
    > Lipiec / Sierpien (12M )
    >
    > Niestety tez z "doczytania" ale o ilościowych danych nikt sie nawet nie

    Pawlak sie zajaknal. I nawet analitycy potwierdzili jego 'jakanie' . w PB
    czytalem chyba.

    --
    Kropla miłości znaczy więcej niż cały ocean rozumu. Blaise Pascal

  • 15. Data: 2009-04-29 15:42:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Tomasz Gęguś wrote:

    > Pawlak sie zajaknal. I nawet analitycy potwierdzili jego 'jakanie' . w PB
    > czytalem chyba.

    Kto ma wiedziec, ten wie (czytaj banki).

    --
    in

  • 16. Data: 2009-04-29 18:58:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-04-2009 o 22:12:17 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > cykl tu byl 28 dni... czyli ksiezycowy... Anuszka juz olej rozlała...

    no i sie wyjasnilo - ucieło głowy eskowiczom.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 17. Data: 2009-04-29 19:51:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Emka pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:0pdlc6-

    > W jakim banku masz możliwość spłaty raty kredytu z konta walutowego?

    Millenium.

  • 18. Data: 2009-04-29 21:24:07
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:annmc6-vhh.ln1@ncc1701.lechistan.com...