  • 1. Data: 2009-04-28 18:24:07
    Temat: Podatek giełdowy
    Od: " Michal" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Numerkami oznaczyłem rok a dalej wynik finansowy
    Prosze o poradę od jakiej kwoty nalicza się podatek w roku 3 i 5

    1 -5000
    2 4000
    3 500
    4 -1000
    5 5000

    Podatek nalicza się od kwoty

    1 0
    2 4000 - (5000/2) = 1500
    3 ?
    4 0
    5 ?

    Dzięki
    Michal

  • 2. Data: 2009-04-28 18:34:29
    Temat: Re: Podatek giełdowy
    Od: Henio <h...@g...com>

    Michal pisze:
> [...]
    >
    > Numerkami oznaczyłem rok a dalej wynik finansowy
    > Prosze o poradę od jakiej kwoty nalicza się podatek w roku 3 i 5

    1 0 -tu zostaje na minusie 2500, które odejmiesz w roku 3 (500) i 5
    reszte (2000)
    2 4000 - (5000/2) = 1500
    3 0
    4 0
    5 2500=5000-1000/2-2000

    jesli nie tak to lepiej zeby moj US sie nie dowiedzial ze nie wiem

    pozdrawiam
    Henio

  • 3. Data: 2009-04-29 08:36:19
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > 1 0 -tu zostaje na minusie 2500, które odejmiesz w roku 3 (500) i 5
> [...]

    wg mnie to 100% poprawne rozwiazanie i w dodatku odpisane na maxa (oczywiscie
    odpisywanie strat jest dobrowolne ;-) wiec istnieje wiele innych rozwiazan problemu)