  • Data: 2018-08-20 17:16:00
    Temat: Re: PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W db daje się zrobić przelew czy utworzyć szablon w FF przy następującej kombinacji:
    - należy robić to w "oknie prywatnym",
    - daje się to zrobić przez kilka minut od zamknięcia zakładki z ST db i otwarcia
    nowego "okna prywatnego", w którym na nowo ładujesz ST db.

    Mam też szablon, którego nie da się usunąć ani edytować - a db twierdzi, że wszystko
    jest w porządku, ciekawe, czy wystarczy przeglądarka pod windows czy też musi być np.
    edge.

    "Dużego" PKO nie mam, ale inteligo pod FF+linux działa bez żadnych problemów.

    Inne dobrze działające FF+linux:
    - credit agricole,
    - millenium,
    - bz wbk,