  • Data: 2018-05-13 00:11:04
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:5af41f79$0$614$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przy nakładzie 1000 sztuk tłoczone CD wypada po około 2 zł za sztukę.
    > Zwiększenie nakładów drastycznie tę cenę obniży.
    >
    > Nadal funkcjonują tłocznie, nadal są ludzie używający tego nośnika.
    >
    > Jest bardzo prawdopodobne, że ta płyta kosztowała 10-20 groszy. Niewiele
    > więcej, niż koperta, do której ją wsadzono.

    Ja np. mam 2 kompy stacjonarne (ja i żona) 2 laptopy (ja i córka) i we wszystkich
    mam DVD.
    Noszę się zakupem czegoś nowszego ale stacjonarnego (mimo to, że to niemodne),
    laptopa też
    za jakiś czas nowszego sobie sprawię, ale zawsze wyposażę w/w urządzenia w napęd
    DVD.
    W pracy mam DVD na USB i jak zdecyduje się na laptopa bez napędu DVD to sobie
    prywatnie
    taki sprawię. Wielu ludzi i ja też, ma wiele danych zapisanych na DVD (ze swoimi
    zdjęciami
    migawkami filmowymi etc.). Wbrew opinii niektórych ten nośnik nie zniknie jeszcze
    długo.

    Pozdrawiam.