  • 11. Data: 2004-10-08 20:26:06
    Temat: Re: Lista kolejkowa - zaczeło sie - pierwsze wrażenia
    Od: "Krzysztof" <c...@w...onet.pl>

    napisz w GOOGLE cytuję twoje słowa "co to jest ten forex"
    i będziesz miał odpowiedź
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 12. Data: 2004-10-08 20:26:41
    Temat: Re: PKO = BSK "reaktywacja" ?
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Andrzej Stefaniak napisał(a) w wiadomości: ...
    >znajomy analityk fundamentalny jednego z DMow w cichej rozmowie, face 2
    >face, mowili mi ze C/Z PKO jest najwyzszy sposod bankow z Wig20 ......
    >
    >..... pachnie BSK bis ......

    przeciez to zupelnie inna sytuacja. Pierwsi kupia bez redukcji a reszta nic
    nie kupi. To raczej reaktywacja sklepu miesnego z czasow komuny.
    Prywatyzacja na zasadzie BSK z redukcjami byla OK, wtedy jedynym problemem
    bylo to ze nikt akcji nie mogl sprzedac zaraz po wejsciu na gielde. W
    kolejce po BSK nie bylo przepychanek i stania noca w kolejce. PKO BP to
    cofniecie sie jeszcze dalej wstecz w lata skrajnej komuny gdzie tylko
    pierwsi cokolwiek kupili.

    >do PSG
    >
    >u mnie pod domem jest PKO .. i stoi kolejka w piatek w nocy na deszczu :)
    >zeby dostac 1 akcje ;)

    a ty rozumiesz na czym polega lokata prywatyzacyjna PKO BP ?

    D.

  • 13. Data: 2004-10-08 20:39:53
    Od: "abs" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    | napisz w GOOGLE cytuję twoje słowa "co to jest ten forex"
    | i będziesz miał odpowiedź

    Co to jest to GOOGLE ?

    ;)

  • 14. Data: 2004-10-08 20:44:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Andrzej Stefaniak wrote:

    > pachnie mi to jednak wielkim shortem

    Ja też tak uważam. Argumentów potwierdzających taką teze jest kilka.

    > (mam nadzieje ze mozna bedzie od razu grac short)

    hihihi :)

    --
    Witek

  • 15. Data: 2004-10-08 20:49:00
    Od: "abs" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Stefaniak" <...@...de> napisał w wiadomości
    | nie gram na akcjach od stycznia 2004
    | pachnie mi to jednak wielkim shortem

    Hmm... Przed chwilą słyszałem w TV taki mniej więcej tekst: "oczywiście
    skarb państwa może skupować akcje, gdy cena zacznie szybko spadać i jest to
    jakaś forma zabezpieczenia" Może słowa przekręciłem, ale sens był dokładnie
    taki.

    pozdro
    abs

  • 16. Data: 2004-10-08 20:49:42
    Od: "Muminos" <KOCHAM _SMAM _gruby_OLEK@wp.pl>

    z grupy biznes

    sprzedam miejsce nr.32.
    ---- 3 stanowiska beda obslugiwane
    oferty prosze na mejla
    pozdrawiam i zmykam do kolejki;)

  • 17. Data: 2004-10-08 21:07:08
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > nie gram na akcjach od stycznia 2004
    > pachnie mi to jednak wielkim shortem
    > (mam nadzieje ze mozna bedzie od razu grac short)
    >
    > ale kazdemu zycze zyskow
    > pzdrw,

    Kupie od Ciebie każda ilość shortów :)

    pzdr
    Dars

  • 18. Data: 2004-10-08 21:21:09
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, abs, tak słodko
    gaworzy:

> [...]
    > szybko spadać i jest to jakaś forma zabezpieczenia" Może słowa
    > przekręciłem, ale sens był dokładnie taki.

    Hehe, oczywiście. Skup interwencyjny żywca... Pierwszy krok do powstania
    Państwowej Agencji Rynku Giełdowego. To wygląda lepiej (a raczej gorzej,
    tylko śmieszniej) niż początkowo myślałem. Grać na krótkich, będą żniwa
    ;)

    --
    woy

    'Ja narisował szkołu. Eto sportiwnyj zał. Zdzies' sidiat liudi.
    No eto nie wsio. Ja jeszczio narisuju, kak my sidieli noczju.
    I kak nas naczali wzrywat'.'

  • 19. Data: 2004-10-08 21:22:23
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Glenn, tak słodko
    gaworzy:

    > ROTFL! Wrzucę chyba to sobie w sygnaturkę :-)

    Cholibka, że się spóźniłem! :-D

  • 20. Data: 2004-10-09 10:43:20
    Od: "brutex" <b...@B...pl>

    > dzieki za odpowiedz :/