eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] ustawowy termin odpowiedzi? › Re: [PKO BP] ustawowy termin odpowiedzi?
  • Data: 2005-02-15 12:33:45
    Temat: Re: [PKO BP] ustawowy termin odpowiedzi?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cuslvs$o8f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dawid Świtała"
    > >> 31.01 br złożyłem w PKO BP I/O Szczecin pismo, w którym zażądałem
    > >> wyjaśnień dot. łamania przez ten oddział warunków umowy kredytu
    > >> hipotecznego.
    > >> Chciałbym zapytać szanownych grupowiczów, czy bank jest ustawowo
    > >> jest zobowiązany do udzielenia pisemnej odpowiedzi w określonym
    > >> terminie?
    >
    > > 14 dni od daty doreczenia skargi / reklamacji do oddzialu :)
    >
    > no to ja sie rowniez musze w PKOBP upomniec o odpowiedz na swoją
    > skarge na pismie - dostarczoną osobiście 6 stycznia :-)
    > Wyslalem przelewy z PKO-Inteligo do Inteligo DB i Fortisa - wszędzie
    > popsute czytanie polskich znaków (ą ś ź) NAWET W INTELIGO
    > jak z innych systemow wysyłam test to we wszystkich dobrze są polskie
    > litery czytane tylko nie w pko-inteligo.
    > Tym samym udowodniłem im, że odbiegają od standardów, bo najpierw
    > oczywiscie odpowiedzieli żeby to inne banki sobie poprawily :-)

    Sie czepiasz normalnie, no...
    Ja tam juz przywyklem, ze na wyciagach z Mille mam tylko jedna litere z
    calej nazwy miasta, w ktorym najczesciej dokonuje transacji...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1