  • Data: 2005-02-15 11:20:49
    Temat: Re: [PKO BP] ustawowy termin odpowiedzi?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Świtała"

    > 14 dni od daty doreczenia skargi / reklamacji do oddzialu :)

    no to ja sie rowniez musze w PKOBP upomniec o odpowiedz na swoją
    skarge na pismie - dostarczoną osobiście 6 stycznia :-)
    Wyslalem przelewy z PKO-Inteligo do Inteligo DB i Fortisa - wszędzie
    popsute czytanie polskich znaków (ą ś ź) NAWET W INTELIGO
    jak z innych systemow wysyłam test to we wszystkich dobrze są polskie
    litery czytane tylko nie w pko-inteligo.
    Tym samym udowodniłem im, że odbiegają od standardów, bo najpierw
    oczywiscie odpowiedzieli żeby to inne banki sobie poprawily :-)
    *** blad ***