  • Data: 2003-12-06 15:44:24
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja do niedawna mialem Superkonto i placilem 1 zl.mieisac za wyciagi by
    > mail (i skrzynke mialem u nich)
    > a z nowego TOiP wynika ze od 1 stycznia placilbym 2 PLN
    tu masz aktualną taryfę:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=1 (pkt 20)
    a tu nową:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/oplaty_i_prowizje1.pdf (pkt 7)
    może mi pokażesz różnicę?

    > wiec to nie jest 'radosna tworczosc' tylko rzeczywistosc
    jednak obstawiam radosną twórczość :)
    Na ile pamiętam opłaty są pobierane oddzielnie
    i chyba w różnych terminach, wiec mogłeś przeoczyć,
    a równie możliwe, że jedną z opłat po prostu zapomnieli Ci włączyć.
    Ja np. nadal mogę korzystać z bankofonu choć zrezygnowałem z tej usługi
    kilka lat temu (i nawet nie ma już jej w TOiP)