  • Data: 2003-12-09 10:18:36
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 9 Dec 2003 06:42:03 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos
    napisał(a):

    > Jednak KKM nie rozumie i niby cytuje

    > a w nastepnej linijce:
    > "3) zbiorczego zestawienia operacji raz w miesiącu - 0,00zl"

    Możesz napisać, skąd wziąłeś ten punkt "3)"? Bo w oficjalnym drukowanym
    zawiadomieniu które otrzymałem z banku, TEJ LINIJKI NIE MA!!!
    Strona WWW może się zmieniać 60 razy na godzinę (czego najlepszy
    przykład mamy tutaj!) i jeśli występuje rozbieżność pomiędzy otrzymanym
    oficjalnie z banku dokumentem papierowym, a stroną WWW, to rozsądek
    nakazuje za wiążący uważać dokument papierowy.
    Jeśli z banku otrzymam oficjalne zawiadomienie, że przysłany mi TOiP
    zawierał błąd, to wtedy mogę się na stronie WWW oprzeć - ale nie
    wcześniej.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj