  • 1. Data: 2002-11-15 07:25:36
    Temat: PKO BP i nowy system komputerowy
    Od: j...@o...pl

    Witam,
    czy ktoś z Państwa wie jak się nazywa nowy system komputerowy (lub jakiego jest
    autorstwa), który zostanie wdrożony w przyszłym roku (2003) w placowkach PKO
    BP ?? Szukałem w archiwum grupy, ale nic aktualnego nie znalazłem.
    Za info góry dziękuję

  • 2. Data: 2002-11-15 08:26:20
    Temat: Re: PKO BP i nowy system komputerowy
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    PKO
    > BP ?? Szukałem w archiwum grupy, ale nic aktualnego nie znalazłem.

    PROKOM????

  • 3. Data: 2002-11-15 08:27:19
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    PKO
    > BP ?? Szukałem w archiwum grupy, ale nic aktualnego nie znalazłem.

    Jeszcze nie wiadomo. Niebawem (nie pamiętam kiedy) będzie tzw. krótki
    przetarg

  • 4. Data: 2002-11-15 08:34:11
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On 15 Nov 2002 08:25:36 +0100, j...@o...pl wrote:

> [...]
    >autorstwa), który zostanie wdrożony w przyszłym roku (2003) w placowkach PKO
    >BP ?? Szukałem w archiwum grupy, ale nic aktualnego nie znalazłem.

    A czy była już decyzja o wyborze systemu?
    Oto info sprzed miesiąca (cytat z
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=502826):

    "Jesteśmy przed wyborem systemu informatycznego, ponieważ jesteśmy
    obecnie jedynym bankiem o tej skali działania, który jeszcze nie
    wdrożył scentralizowanego systemu. W najbliższych tygodniach ogłosimy
    nowy przetarg, a na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2003 roku
    powinniśmy podpisać umowę z dostawcą systemu"

  • 5. Data: 2002-11-15 08:46:57
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Nie bedzie nic nowego - to zostanie
    wdroznone (PROKOM?) powstanie na bazie tego co juz jest. Z altela sie wycofali.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-11-15 09:04:45
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "maryś" <c...@A...skrzynka.pl> napisał w wiadomości > >
    > PROKOM????

    :-)
    szlaki do tlumaczenia niewydolnosci juz przetarli, do spolki wezma jakas
    podupadajaca spoleczke na ktora zwali sie cala wine

  • 7. Data: 2002-11-15 16:13:47
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "krab" <_...@h...pl___> wrote in message

    > szlaki do tlumaczenia niewydolnosci juz przetarli, do spolki wezma jakas
    > podupadajaca spoleczke na ktora zwali sie cala wine

    Poprawka - ZAŁOŻĄ, a nie wezmą. Nie zapominaj, że ta spółeczka troszkę kasy
    jednak zarobiła.
    T.

  • 8. Data: 2002-11-15 17:15:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowy przetarg, a na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2003 roku
    > powinniśmy podpisać umowę z dostawcą systemu"

    A co z CEZARem? Czy nie jest on teraz wdrazany?

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-11-15 21:50:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    15 Nov 02 08:25, j...@o...pl pisal do All:

    j> Witam,
    j> czy ktoś z Państwa wie jak się nazywa nowy system komputerowy (lub
    j> jakiego jest autorstwa), który zostanie wdrożony w przyszłym roku
    j> (2003) w placowkach PKO BP ?? Szukałem w archiwum grupy, ale nic
    j> aktualnego nie znalazłem. Za info góry dziękuję

    AFAIK to bank PKO BP ogłosił nowy przetarg i wycofał sie z poprzedniego
    kontraktu.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-