    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP aktywuj karte kodów
    Date: Mon, 30 Dec 2019 13:33:42 +0100

    dyskusyjnych:69d1703a-eb5a-48d1-80ff-79e069a18958@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 12:26:24 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Prezes to jest na takim luzie, że gdzieś ma PSD2 i inne takie
    >pierdoły, on prowadzi "bank polski".
    >Ale i tak nie jest zły, bo nie jest to "bank piski" - choć ostatnio
    >akurat z tego banku wyleciała połowa zarządu - aż się przypomina
    >tłumaczenie Stanisława Anioła, dlaczego został gospodarzem domu w
    >Warszawie...

    >Inna sprawa, że może sms tańsze, ale za chwilę brexit.
    >Poza tym inna strefa czasowa - a słyszałem kiedyś historię o tym, że
    >w obwodzie kaliningradzkim smsy "bankowe" przychodzą równą godzinkę
    >po wysłaniu...
> [...]

    W sumie, to mi sie te karty podobaja, i chetnie chcialbym miec ... a
    tu juz tylko w jednym banku sie da.

    Albo - do wyboru bym chcial - potwierdzam operacje SMS lub haslem
    jednorazowym ...

    P.S. Ostatnio, chyba na skutek zmian wprowadzonych PSD, to jakos
    strasznie duzo tych hasel sms przychodzi.

    J.