  • Data: 2002-02-13 20:23:59
    Temat: Re: PKO BP
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> szukaj wiadomości tego autora

    Taa...

    A ja mialem klopoty z korzystaniem z konta PKO BP bedac w innym miescie
    (konkretnie w Warszawie) po godzinie 17-tej. Pani w okienku stwierdzila ze
    nie zrealizuje mojego przelewu bo w polu numeru konta zleceniodawcy byl
    cudzy numer (dokladnie innego oddzialu PKO BP). Na pytanie dlaczego odparla
    ze o tej porze nie moze sprawdzic wzoru mojego podpisu, ze musieliby prosic
    o przefaksowanie tego wzoru ale pewnie juz tam (w moim oddziale) nikogo nie
    ma. Na to ja jej pokazuje karte platnicza VISA ze wzorem podpisu i podaje
    swoj dowod osobisty zeby sobie porownala personalia z tymi co sa napisane w
    przelewie. Nic to nie pomoglo. Trafilem na beton.

    Kase wyplacilem w bankomacie. Napisalem nowy przelew - tym razem wplate na
    konto. Poszedlem do okienka i ta sama zbetoniala pani przyjela go do
    realizacji.

    Ale co sie nastalem w tym banku i naklalem w myslach wszystkich co wymyslili
    te durne przepisy to moje...

    Czuje ze i tak po wprowadzeniu "centralizacji" niewiele sie zmieni. Ich
    system informatyczny dziala na tekstowych terminalach z oslawiona
    ZORBA3000 - ciekawe jak tekie terminale wyswietla wzor mojego podpisu. Jako
    semigrafike?

    Pozdrawiam,

    Grzesieq