  • Data: 2015-09-01 09:32:49
    Temat: Re: PIN i blokada kary.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ms2hiq$pv5$5@dont-email.me...

    > No właśnie jeden raz.
    > Całość informacji idzie do banku i jak bank odpisze OK to bankomat zacznie
    > liczyć kasę.

    Potrzebowałem kiedyś w nocy z soboty na niedzielę skorzystać z bankomatu i
    nie miałem pojęcia, że mBank akurat ma przetwarzanie i od godziny transakcje
    nie działają.
    Na 3 bankomaty dwa w jakimś momencie informowały, że się nie da, a trzeci
    zaczął odliczać kasę a dopiero potem napisał, że się nie da.
    Na podstawie tego doświadczenia stawiam tezę, że funkcjonują różne
    rozwiązania.
    P.G.