    From: k...@W...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PILNIE POTRZEBUJE OK 70.000 ....
    Date: 5 Nov 2003 09:43:16 +0100

    Witam,
    Wg mnie szybko to mozna np zjesc bulke...

    Radze dobrze sie zastanowic i dowiedziec NAPRAWDE DLACZEGO Twoja szefowa
    zamierza sie pozbyc firmy. Napisales niby ze z powodow zdrowotnych ALE:

    - czy ona nie ma meza, dzieci ktore moga sie zajac biznesem???
    - czy nie moze sobie kogos wynajac do prowadzenia firmy (zatrudnic)???

    Czy znasz odpowiedz na powyzsze pytania? Jak poznasz to wtedy zadecyduj.
    Chce jedynie powiedziec ze DOBREGO BIZNESU nikt sie nie pozbedzie (to tak jak
    zabic kure znoszaca zlote jajka).

    A odnosnie sposobow finansowania to masz do wyboru:

    - sprzedac samochody
    - sprzedac mieszkanie
    - kredyt/pozyczka pod mieszkanie
    - kredyt/pozyczka pod zastaw samochodow
    - pozyczka u szefowej (jak Cie zna to mozecie spisac umowe pozyczki i Ty
    splacisz w ratach miesiecznych te 60.000 -> co miesiac ma byc 10K dochodu to
    po jakis 7 - 8 miesiacach ja splacisz...)
    - pozyczyc u znajomych