    From: "Michal" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PILNIE POTRZEBUJE OK 70.000 ....
    Date: Tue, 4 Nov 2003 20:49:51 +0100

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:873cd453ok.fsf@cauchy.softax.local...

    > Hmm, ja bym chyba szukał możliwości wzięcia kredytu pod hipotekę
    > mieszkania. Przy takim przebiciu (mieszkanie 120.000, pożyczka 60.000)
    > powinno być to całkiem realne. Oczywiście wiąże się to z ryzykiem
    > przejęcia przez bank mieszkania w razie nie spłacania kredytu...
    >
    > Nie wiem czy kredyt ten jest realnie udzielany ale 'koncepcyjnie' dość
    > fajnie wyglądał jeden z produktów multibanku (nie pamiętam nazwy)
    > który zasadniczo dawał 'olbrzymi debet zabezpieczony hipoteką' z
    > możliwością stosunkowo swobodnej spłaty a także zwiększania zadłużenia
    > w niektórych sytuacjach.

    bylem w tymze banku, max. mozliwy kredyt to 1/2 wartosci nieruchomosci , %
    to 8,8 w pln rocznie i jesli to pozyczka bez okreslonego celu to nie moge
    wziac jej w innej walucie niz zl.
    pozyczka na cel okreslony (mieszkanie, dom) to max 80% wartosci zastawianej
    nieruchomosci i min 4,8% w chf....mysle ze mozna taniej.
    ale - prowizja za przyznanie 2% kwoty.
    dla klientow typu vip (wplywy za ostatanie 3 miesiace pow. 5.000) - 1%.
    Niestety nie jestem ani klientem tego banku ani tym bardziej vipem.