  • 51. Data: 2003-02-13 10:56:39
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał

    > Nie. Najpierw masz akceptację linii u nich ze strony Multi, potem
    > wypowiadasz umowę na prowadzenie linii w innym banku, a dopiero wtedy
    > _podpisujesz_ umowę w Multi i na drugi dzień masz uruchomioną linię.

    Byc moze sie zmienilo. Ja otwieralem linie rok temu.

  • 52. Data: 2003-02-13 11:26:59
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Grzesiu ;-)) Juz Ci Maciek wytłumaczył, ze twoja wiedza na ten temat jest
    > 'prawie pewna' i dosc istotnie mija sie z prawda.
    > Przyjmij do wiadomości ze w multi podpisujesz oswiadczenie, ze zrezygnujesz z
    > linii w innym banku. Po przyznaniu linii i podpisaniu umowy w multi masz chyba 7
    > dni na zlozenie wypowiedzenia linii w starym banku i dostarczenie kopii
    > wypowiedzenia. Tyle.

    Multi przećwiczę wieczorkiem ;-))
    Grzegorz

    PS
    Po prostu większość procedur tych banków się dubluje i przyjąłem, że multi postępuje
    tak samo.
    zobaczymy, czy miałem rację, czy nie.

  • 53. Data: 2003-02-13 11:29:46
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Nastepnie kiedy w Multi juz jez podjeta ostateczna decyzja, klient
    > jest informowany o wszystkich warunkach uruchomienia kredytu i jednym
    > z nich (najczesciej jedynym z reszta) jest przedstawienie
    > potwierdzenia wypowiedzenia linii, do ktorego sie wczesniej w takim
    > wypadku zobowiazal.

    Czy klient dostaje przed złożeniem pisma o wypowiedzenie, jakiś rodzaj promesy (o
    ważności okr.
    czasu ofkors) na PIŚMIE ?
    Bo jak nie, to ja w żadne ustne zapewnienia nie wierzę. Multi ma bardzo dobrze
    rozwinięty marketing
    ;-))
    Grzegorz

  • 54. Data: 2003-02-13 11:33:14
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Bzdura.
    > Nie wymaga rezygnacji - tylko tamta linia wpływa na Twoją zdolność
    > kredytową. Może się okazać iż jeżeli nie zlikwidujesz tamtej linii to twoja
    > zdolność kredytowa dla mBank =0 lub jest dla Ciebie za niska.

    Oj chyba się mylisz. poczytaj cytat Tomka.

    > ja się wczoraj przekonałem
    > Jestem bardzo ciekawy. Może coś więcej.

    Normalnie- przystąpiłem do wniosku i po odpowiedzeniu na wszystkie pytania zostałem
    poproszony o
    złożenie wypowiedzenia mojej linii. Na pytanie o gwarancję pisemną decyzji przyznania
    dostałem
    odpowiedź, że nie przewidują takowej.
    To wszystko.
    Grzegorz

  • 55. Data: 2003-02-13 11:40:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Czy ta akceptacja ma jakas moc prawna?

    Tak. Ta akceptacja, to po prostu gotowa czekajaca umowa.

    > ... a Multi mowi, ze sie rozmyslilo?

    Eh. Co Ty Michal jakies takie dzisiaj masz trollujace hipotezy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 56. Data: 2003-02-13 11:52:44
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > Oj chyba się mylisz. poczytaj cytat Tomka.
    Nie mylę się. Wczoraj podpisałem umowę i było tak jak powiedziałem.
    Zlikwidowałem linię w innym banku aby poprawić sobie swoją zdolność
    kredytową.
    K.B

  • 57. Data: 2003-02-13 12:02:17
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > Oj chyba się mylisz. poczytaj cytat Tomka.
    Ok. Już wiem w czym problem.
    Ja przenosiłem sobie linię kredytową z jednego banku do drugiego ale nie w
    oparciu o TSL+. Nawet mi pozwolili mieć 2 linie (w starym i w mBank) a
    ponieważ rezygnowałem z usług starego banku to wolałem poprawić sobie
    zdolność kredytową i podpisać oświadczenie o rezygnacji z linii w starym.
    Ale nie był to warunek konieczny.
    Pozdrawiam
    K.B

  • 58. Data: 2003-02-13 12:04:47
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Nie mylę się. Wczoraj podpisałem umowę i było tak jak powiedziałem.
    > Zlikwidowałem linię w innym banku aby poprawić sobie swoją zdolność
    > kredytową.

    Jesli dobrze zrozumialem, to WCZEŚNIEJ zamknąłeś linię kredytową ?
    A potem podpisałeś umowę o nową ?
    Grzegorz

  • 59. Data: 2003-02-13 12:23:37
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > Jesli dobrze zrozumialem, to WCZEŚNIEJ zamknąłeś linię kredytową ?
    > A potem podpisałeś umowę o nową ?
    > Grzegorz
    1. Złożyłem wniosek i dostałem linię kredytową na podwyższoną wartość +
    klauzura o zamknięciu starej linii (05-02-2003).

  • 60. Data: 2003-02-13 13:15:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> writes:

    > Tak. Ta akceptacja, to po prostu gotowa czekajaca umowa.

    Nie rozumiem. Albo jest podpisana umowa, albo jej nie ma...

    > Eh. Co Ty Michal jakies takie dzisiaj masz trollujace hipotezy?

    Nie rozumiem.

    MJ