  • 1. Data: 2002-01-05 08:00:29
    Temat: [PEKAO SA] - przelewy
    Od: premek <p...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko czy dzis (sobota) wychodza? zlecenie wczoraj wieczorem
    przez Teleserwis.

    pozdrawiam
    premek

  • 2. Data: 2002-01-05 08:56:36
    Temat: Re: [PEKAO SA] - przelewy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam pytanko czy dzis (sobota) wychodza? zlecenie wczoraj wieczorem
    > przez Teleserwis.

    nie

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-05 10:20:56
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > nie
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer

    Spokojnie, wychodza i kasa zniknie z konta z data sobotnia. Tyle ze
    fizycznie dojda w poniedzialek.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-01-05 13:29:26
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Spokojnie, wychodza i kasa zniknie z konta z data sobotnia. Tyle ze
    > fizycznie dojda w poniedzialek.

    O... to, to właśnie stracisz tylko odsetki za dwa dni.
    Walczyłem o to z Pekao, ale oni mają SYSTEM i SYSTEM zawsze ma rację...
    Głupie to takie...
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-05 14:47:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > -czy nie wszystkie banki ta robią ze przelewy po ostatniej sesji elixiru
    > wychodzą w poniedziałek a księgują w piątek ?

    Nie

    > - a poza tym to ma zastosowanie w sytuacji w której np. odbiorcę przelewu
    > interesuje data przelewu a nie data dotarcia mamony na konto np. jakiś
    urząd

    ZUS np.
    Zgadza się.

    > - i dodatkowo skoro wiedział ze przelew nie wyjdzie to czemu nie wykonać
    go
    > wponiedzialek tez przez teleserwis ...

    Zlecenie stałe wykonywane co miesiąc 4 - w listopadzie zdaje się 4 był w
    sobotę- Pekao zdjęło pieniądze z konta, a wysłało w poniedziałek.
    I uważają, że wszystko jest w porządku...
    Szkoda słów.

    > - a poza tym tez nie lubię pekao sa :)))))))

    Eee... teraz się zepsuli nieziemsko.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-05 15:10:45
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O... to, to właśnie stracisz tylko odsetki za dwa dni.
    > Walczyłem o to z Pekao, ale oni mają SYSTEM i SYSTEM zawsze ma rację...
    > Głupie to takie...
    > Grzegorz

    nie żebym bronił PEKAO SA ale :

[...]

    pozdrowienia
    MS

  • 7. Data: 2002-01-05 22:15:44
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> wrote in message

    > Spokojnie, wychodza i kasa zniknie z konta z data sobotnia.

    To tylko z konta zejda. Z banku wyjda w poniedzialek

    > Tyle ze fizycznie dojda w poniedzialek.

    Fizycznie raczej nie beda sie przemieszczac ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal