  • 1. Data: 2005-04-24 16:08:37
    Temat: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
    Od: "Derrick" <d...@v...pl>

    W ostatnich dniach zainteresowałem się ofertą Banku Pekao S.A. Na stronach www
    sprawdziweł podstawowe informacje dotyczące usługi rachunku Eurokonto VIP i
    wysłałem prośbę o telefoniczny kontakt doradcy bankowego. Poniżej odpowiedź
    przedstawiciela banku:
    "EM/CBE/05 04/1016
    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana korespondencje przede wszystkim informuje, że Bank Polska
    Kasa Opieki SA NIE JEST BANKIEM INTERNETOWYM. Nie ma więc mozliwości otwarcia
    rachunku w naszym Banku przez INTERNET, za pomocą e-mailowej aplikacji.
    Nie ma możliwości otwarcia rachunku w Banku Pekao SA drogą e-mailową (przez
    Internet), telefoniczna czy faksem, gdyż te formy kontaktu nie gwarantują
    możliwości jednoznacznej, nie budzącej żadnych wątpliwości - mozliwości
    zidentyfikowania Klienta.
    Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe VIP są otwierane i prowadzone w
    placówkach operacyjnych(stacjonarnych) Banku Pekao SA.
    Jeśli więc jest Pan zainteresowany otwarciem rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego VIP - proszę w tej sprawie kontaktować się
    (zgłosic się/ odwiedzic - najblizszą Pana miejsca zamieszkania czy pracy -
    placówke Banku Pekao SA.
    Obszerne informacje o rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym VIP - znajdzie Pan
    na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl , w
    linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
    materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
    Przepraszam, że nie przesyłam Panu tych informacji, ale - ponieważ znajdują sie
    one na ogólniedostępnych stronach internetowych naszego Banku - ich "kserowanie"
    i przesyłanie - mijałoby się z celem, a takze ze skrótową z natury -
    korespondencją e-mailowa.
    W razie pytań - prosze o ponowny kontakt e-mailowy lub też prosze o kontakt
    telefoniczny z Infolinia Banku Pekao SA,
    pod numerami:
    INFOLINIA BANKU 0-801 365 365
    (dla dzwoniących z zagranicy i z mobile(telefonu komórkowego): (+48 ) (42) 68 38
    232), w godz. 7.00 do 22.00 we wszystkie dni tygodnia.

    Z poważaniem
    *****************".
    Podziękowałem za odpowiedź i ponownie wyraziłem chęć odbycia rozmowy
    telefonicznej (na początek) z doradcą klientów. I otrzymałem, kolejną
    wyczerpującą i zachęcającą do korzystania z usług Banku Pekao S.A., odpowiedź:
    "EM/CBE/05 04/1031
    Szanowny Panie,
    Bank Polska Kasa Opieki SA posiada w kraju ponad 800 placówek
    operacyjnych(stacjonarnych, nie internetowych), w których są otwierane i
    prowadzone rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe Eurokonto VIP.
    Wprawdzie podał Pan numer telefonu do siebie, ale wskazanym byłoby, aby podał
    Pan chocby miasto, w którym Pan mieszka lub tez nazwę miejscowości, w której -
    najbliżej Pana miejsca zamieszkania -
    znajduje się placówka Banku Pekao SA.
    Wówczas - być może - ułatwiłbym Panu kontakt, przekazując Pana dane( i numer
    telefonu) - do tejże placówki.
    Przede wszystkim jednak radziłbym Panu - znalezienie chwili czasu i osobistą
    wizytę w tejże placówce operacyjnej - co zaowocuje zapewne otwarciem rachunku
    oszczednościowo-rozliczeniowego Eurokonto VIP , jak to się mówi - "od reki".
    Ewentualny kontakt telefoniczny doradcy nie wniesie nic nowego; do otwarcia
    każego rachunku - konieczna jest osobista wizyta osoby Wnioskującej o otwarcie
    rachunku, także rachunku Eurokonto VIP.

    Podstawowe informacje o Eurokoncie VIP znajdzie Pan - jak pisałem w poprzedniej
    korespondencji -
    na stronach internetowych Banku Pekao SA, pod adresem: www.pekao.com.pl
    , w linku: "Klienci indywidualni-Eurokonto", nastepnie proszę zapoznac się z
    materiałami w podlinku" Eurokonto VIP.
    Sa to naprawdę obszerne informacje i - ponownie zachęcam Pana do zapoznania się
    z nimi.

    W razie pytań -nawet bardzo szczegółowych - prosze o ponowny kontakt e-mailowy
[...]
    Postaramy się odpowiedziec na Pana pytania - konsultując sie z doradca bankowym.

    Z poważaniem
    ************".
    Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. Nie
    zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
    korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.
    Zarządzającym Bankiem Pekao S.A. życzę wielu sukcesów w realizacji tej
    wyjątkowej strategii mającej na celu, jak sądzę, pozyskiwanie nowych klientów :)

  • 2. Data: 2005-04-24 18:46:00
    Temat: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Derrick" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

    [ . . . ]
    > Zarządzającym Bankiem Pekao S.A. życzę wielu sukcesów w realizacji tej
    > wyjątkowej strategii mającej na celu, jak sądzę, pozyskiwanie nowych
    klientów :)

    I TAK MA BYĆ
    właśnie o to chodzi ;-)))

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 3. Data: 2005-04-24 20:07:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Derrick wrote:
    > Bank Pekao S.A. w szczególny sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. Nie
    > zastanawiając się więc dłużej i nie tracąc czasu na kolejną wymianę
    > korespondencji otworzyłem rachunek w Banku ... konkurencyjnym.

    I to właśnie chodzi w tym całym kapitalizmie.

  • 4. Data: 2005-04-24 20:19:21
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message

    > I to właśnie chodzi w tym całym kapitalizmie.

    polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to potem
    jest bardzo przyjemnie.

    Pozdr

  • 5. Data: 2005-04-25 05:58:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
    > potem jest bardzo przyjemnie.

    A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?

    Renata

  • 6. Data: 2005-04-25 06:00:30
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
    > potem
    > jest bardzo przyjemnie.

    Mam konto VIP od blisko 3 lat. VIP oprocz tego, ze jest drogie, jest dobre
    dla tych, co lubia wszystko zalatwiac w oddziale - wtedy jest przyjemnie.
    Straszny balagan tam maja. Zdecydowalam sie na PKO SA jedynie ze wzgledu na
    siec bankomatow.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 7. Data: 2005-04-25 07:31:38
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?
    >
    > Renata

    Również mam ten rodzaj Eurokonta od 2 lat, a samo Eurokonto od jego
    powstania, czyli od 1996 roku. Część spraw w Pekao musi załatwić się
    osobiście np. założenie rachunku, podobnie jak w bankach elektronicznych
    trzeba ruszyć litery i iść na pocztę. Jaka więc różnica między wizytą w
    oddziale a czekaniem na listonosza z kopią papierów do podpisania i
    odniesienie w ząbkach jej na pocztę? W tym przypadku jest jeszcze więcej
    zachodu. Nikt jeszcze w kraju nie załatwia spraw na telefon.
    Do Eurokonta przekonałem się po kilkuktotnym skorzystaniu z dobrodziejstw
    pakietu pomocnego. Podobny pakiet Elvii oferuje tylko Lukas, ale w trochę
    mniejszym wymiarze.
    Porównałem sobie oferty banków oferujących obsługę indywidualną i naprawdę
    Pekao nie wypada tu najgorzej, ale liderem też nie jest.
    Jak się domyślam,inicjatorowi wątku chodziło pewnie o to, że nikt z Pekao SA
    nie zgłosił się telefonicznie, osobiście itd. do potencjalnego klienta.
    Mam bardzo złe doświadczenie z mBankiem. Chciałem przenieść kartę z innego
    banku do nich właśnie, a sprawę poprzez pana agenta załatwiałem pół roku. Po
    wielkich interwencjach załatwiłem wreszcie kartę.
    Mimo wszystko, wolę mieć człowieka w banku, który załatwi wszystkie moje
    sprawy tak jak należy i płacić za to 17 zł miesięcznie niż płacić nic i
    ewentualnie użerać się z kimś na odległość. To moja osobista opinia. Każdy
    ma wolny wybór, prawda?