    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PBS Ciechanów - oświadczenie o rezydencji podatkowej
    Date: Tue, 15 Mar 2016 18:49:59 +0100

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" napisał w wiadomości
    >Dziś na mój adres zameldowania został dostarczony za zwrotnym
    >potwierdzeniem odbioru list polecony,
    >że mam natychmiast złożyć oświadczenie o rezydencji podatkowej w USA
    >lub zablokują mój rachunek.
    >I że jest to obowiązkowe i wynika z jakiejśtam ustawy.

    >1. Mam tam tylko lokaty.
    >2. Żaden inny bank w którym rzeczywiście posiadam ROR nie wystąpił z
    >takim żądaniem, więc ten obowiązek to gówno prawda.
    >Ja się Was pytam, co to k... ma być? To jakiś phishing, czy o co
    >chodzi?

    A masz, miales cos wspolnego USA ?

    http://www.pit.pl/aktualnosci-podatkowe/0307-o-co-ch
    odzi-z-fatca-11485/

    "FATCA nakłada na zagraniczne instytucje, w tym także polskie,
    obowiązki sprawozdawcze dotyczące inwestycji będących własnością
    rezydentów podatkowych USA"

    Bo phising ... chyba nie poleconym by przyslali.

    J.