  • Data: 2002-01-09 12:51:04
    Temat: Re: PBK - zwykłym zlodziejem?
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czasem
    >pracownicy potrafia
    >przekroczyc swoje kompetencje !!!

    Parę miesięcy temu przelewałem pieniadze z konta prywatnego na firmowe, żeby
    mieć na podatki. A pani w okienku mówi do mnie: "Tylko proszę napisać na tym
    przelewie, że ta operacja nie ma nic wspólnego z działalnością gospodarczą."
    No to napisałem, bo przyzwyczaiłem się już, że w PBK czasem mają różne
    pomysły, a i zagrożenia żadnego nie widziałem (jakby chciała, żebym napisał,
    że stolicą Francji jest Paryż, albo, że w powietrzu jest 17 procent tlenu, to
    też mógłbym napisać). Od tamtej pory nigdy więcej o nic takiego mnie nie
    prosili. Jak sam zapytałem, dlaczego nie muszę pisać takiej formułki o
    działalności gospodarczej, to zdziwili się: "Ale po co?".
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl