    From: "Pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszust ze znanym mi numerem konta bankowego - [Długie]
    Date: Thu, 17 Jan 2002 23:00:23 +0100

    > W sumie to tylko zamiar popełnienia przestępstwa. Chociaż może przekażą,
    > to gdzieś dalej do centrali.

    sęk w tym, że chodzi mi jakby o profilaktykę, generalnie to mogę to zostawić
    jak jest, nie straciłem na tym ani złotówki,

    chodzi mi o to, że pomimo że ten numer wydaje się tak prymitywny że aż
    strach, to jednak codziennie gazety pełne są opisów podobnie prymitywnych
    oszustw, których ofiar jakoś nie brakuje ....

    Dlatego może jednak trzeba to tępić w zarodku,